Про компанію
Тарифи
Тех. підтримка
Особистий кабінет
Відповіді на питання
Форум
Моніторинг


Відповіді на питання

1. Як на стадії ремонту правильно виконати кабельну розводку ?

Рекомендації як правильно виконати кабельну розводку викладені в наступному файлі.

2. Чи можна оплатити за неповний місяць користування послугами ?

Ні, не можна. Згідно абонентського договору календарний місяць оплачується або повністю не залежно від кількості днів протягом яких велося користування послугами, або не оплачується взагалі.

3. Чи бувають у вас проблеми в мережі ?

Проблеми бувають у всих операторів без виключення. 90% проблем, що виникають у абонентів пов'язані із неповною або несвоєчасною оплатою послуг, решта пов'язані із відключенням електропостачання в будинках (частіше звичайного це стається в нових будинках, які недавно введені в експлуатацію), проблем з обладнанням абонента та розповсюдженням wifi сигналу в приміщенні абонента. Під час сильних злив можливі перебої із прийомом супутникового сигналу та трансляцією телеканалів. Середня тривалість таких перебоїв скаладає 10-20 хвилин за сезон. Всі роботи з модернізації мережі стараються проводитись в нічний час. В середньому перебої в роботі мережі складають не більше однієї години за рік.

4. Який оптимальний тариф вибрати ?

Вибір тарифу залежить від тих задач які ви будете виконувати використовуючи ресурси мережі. Якщо у ваші плани входить підключити декілька пристроїв через WiFi для відправки і прийому email, розмов в Skype, читання web сайтів, доступу до соціальних мереж то оптимальним буде базовий безлімітний тариф Unlimit-40M, так як wifi мережі в більшості випадків працюють на швидкостях до 40Мбіт/c. Якщо ви плануєте підключити ваш комп'ютер через кабель, скачувати і відправляти файли великих розмірів із закордонних ресурсів або отримувати інформацію з файлообмінних мереж за допомогою програми Torent, чи вам потрібна передача високоякісного відео в Skype то рекомендується вибрати тариф Unlimit-100М або Unlimit-100М+ в залежності від якості картинки (SD, HD, Full-HD) та розмірів файлів із якими ви будете мати справу.

5. Дуже повільно працює Інтернет. В чому причина ?

Серед найбільш розповсюджених причин падіння швидкості відносяться проблеми з росповсюдженням та прийомом wifi сигналу, проблеми з абонетською лінією, апаратним чи програмним забезпеченням комп'ютерома абонента.

В таких ситуаціях, перше, що треба перевірити - це швидкість на вході в приміщення абонента. Для цього необхідно відключити кабель від wifi маршрутизатора і включитии його безпосередньо в комп'ютер (ноутбук), виміряти швидкість через сайт http://speedtest.net.

Незадовільна швидкість може вказувати на проблеми з абонентським кабелем. Перевірити відсутність помилок і втрат на абонентській лінії можна відвідавши сторінку діагностики в особистому кабінеті. Наявність помилок і втрат на сторінці діагностики свідчить про дефекти в абонентській лінії. В цьому разі необхідно зв'язатися із службою підтримки і викликати монтажника для усунення несправності.

Якщо помилок і втрат не виявлено, а швидкість по результатам вимірювання speedtest.net незадовільна, це може свідчити про проблеми із програмним чи апаратним забезпеченням комп'ютера (віруси, нехватка оперативної пам'яті, закінчення місця на диску, ...), що приводить до сповільння роботи комп'ютера вцілому.

Якщо при прямому безпосередньому підключенні кабелю до комп'ютера speedtest.net показав задовільну швидкість, а при підключенні через wifi роутер швидкість не задовільна це свідчить про пробеми з wifi сигналом. Так як всі wifi пристрої використовують спільний радіоефір, велика кількість wifi пристроїв у багатоквартирних будинках може створювати проблеми в роботі wifi мереж. По мірі віддалення від wifi роутера сигнал від нього зменшується, в той же час сигнал від сусідніх wifi роутерів, навпаки збільшується і в точці де вони приблизно однакові по потужності можлива нестабільна робота wifi мережі. Особливо яскраво це проявляється у вечірній час, коли в багатоквартирних будинках багато мешканців одночасно починають використовувати wifi мережі. Подивитися спектр wifi та перевірити рівень вашого wifi синалу та сигналу від сусідніх wifi мереж і їх накладки можна скориставшись програмою WiFi Analyser, яка доступна для пристроїв на платформі Android (телефони, планшети).

Якщо ваш wifi роутер не забезпечує стабільного покриття у заданому місці квартири, то одним із варіантів вирішення проблеми є зменшення відстані від роутера до заданого місця шляхом зміни місця розташування роутера, або встановленням додаткового роутера чи wifi повторювача для розширення покриття. Встановлення повторювача чи другого маршрутизатора вимагає спеціфічних налаштувань і повинно проводитися фахівцями. Неправильні налаштування можуть призвести до повної непрацездатності вашої мережі внаслідок конфліктів ip адрес чи інтерференції wifi сигналу. Монтажники нашої компанії завжди готові надати кваліфіковану допомогу та виконати подібні роботи. Також не варто надіятись на стабільну роботу wifi мережі поруч із працюючими побутовими НВЧ приладами (мікрохвильовки, радіоняні, радіотелефони), які працюють на частотах wifi і створюють перешкоди wifi сигналу. Також перевірте, що ваша wifi мережа захищена паролем, який не можна легко підібрати, щоб унеможливити підключення сторонніх користувачів, які сповільнять роботу вашого wifi роутера.

Для стабільної роботи вашої WiFi мережі необхідно виконання двох умов:

  • Рівень сигналу від вашого WiFi роутера в точці прийому повинен бути не гіршим -70dB.
  • При наявності сигналів від сторонніх WiFi роутерів які працюють на тому ж каналі що і ваш WiFi роутер, сигнал вашого WiFi роутера повинен бути сильнішим мінімум на 10dB порівнюючи із сигналами сторонніх WiFi роутерів.
  • Не передавайте ваш пароль на доступ до wifi стороннім особам (сусідам), так як пристрій який підключився до вашого wifi роутера в точці із слабким сигналом на маленькій швидкості буде гальмувати роботу інших ваших пристроїв які підключені в точках із сильним сигналом на великій швидкості (wifi мережа завжди працює на швидкості самого повільного клієнта). По цій же причині не рекоменується встановлювати прості паролі доступу до wifi які можна легко підібрати за допомогою програм перебору паролів.

Перевірити наявність проблем у магістральній мережі провайдра можна відвідавши сторінку Моніторига на якій доступна інформація про затримки та втрати інформації з основних Інтернет ресурсів.

6. Скільки телевізорів можна підключити одночасно до вашого кабелю ?

Ми гарантуємо рівень сигналу в абонентському кабелю достатній для роботи трьох телеприймачів за умови використання абонентом якісних компонент (кабель, ТБ-розетки). Для підключення більшої кількості телеприймаяів можливо знадобиться встановлення квартирного телевізійного підсилювача в приміщенні абонента. Сказати точно можна після виконання замірів рівня сигналу в кабельній мережі приміщення абонента.

7. Чи можна використовувати телевізійне обладнання іншого оператора ?

Можна використовувати будь які моделі телевізійних DVB-C тюнерів та СAM модулів з системою конакс які не мають прив'язки до мережі чи смаркарти оператора.

8. Виконали оплату, а телеканани не працюють.

Включення телесигналу після оплати відбувається протягом доби з моменту оплати. Якщо після внесення оплати не працюють тільки кодовані канали розширеного телепакету, то залиште телеприймач включеним на дві хвилини на кодованому телеканалі, протягом цього часу смарткарта буде активована і доступ відновлений.